Teme de casa laborator 1 + 2 SMD

 

Fiecare student va realiza si prezenta 2 teme, dintre care una va fi prezentarea unui produs iar cealalta va fi prezentarea unui concept / principiu care priveste sistemele multimedia distribuite.

 

Lista de propuneri :

 

1. Terminale mobile multimedia

            - exemple pentru varianta produs:

- prezentarea unui terminal mobil 3G,

- comparatie intre mai multe terminale mobile 3G din aceeasi clasa,

- caracteristicile serviciilor 3G,

            - exemple pentru varianta concept:

- perspective privind caracteristicile terminalelor mobile (4G, etc.)

 

2. Tehnologii streaming (fluxuri continue audio/video prin retea)

            - exemple pentru varianta produs:

- prezentarea Windows Media Player,

- prezentarea Real Player,

- comparatie intre Windows Media Player si Real Player,

- produse bazate pe tehnologia Java Media Framework,

            - exemple pentru varianta concept:

- tehnologia Java Media Framework,

 

3. Sisteme de videoconferinta

            - exemple pentru varianta produs:

- sistem de videoconferinta (de cautat pe Web),

- produse bazate pe tehnologia Java Media Framework,

            - exemple pentru varianta concept:

- tehnologia Java Media Framework,

 

4. Crearea prezentarilor multimedia

            - exemple pentru varianta produs:

- Macromedia Director,

- Macromedia Flash,

 

5. Managementul proiectelor multimedia

            - sursa pentru varianta concept:

- carte despre Managementul proiectelor multimedia,

 

 

6. Utilizabilitatea interfetelor grafice

            - exemple pentru varianta produs:

- instrument software de proiectare a interfetelor grafice (de cautat pe Web),

- utilizarea unui IDE pentru crearea unei interfete grafice performante (de cautat   

   pe Web),

            - exemple pentru varianta concept:

- principii pentru realizarea interfelor grafice ale aplicatiilor de sine statatoare,

- principii pentru realizarea interfelor grafice Web,

 

-         puncte de start pentru utilizabilitatea interfetelor grafice

 

Constantine and Lockwood Articles (pdf-uri)

 

Usability Basics for Software Developers usability engineering (pdf)

 

Downloadable Reference Library / Chapter 12 - User Interface Design (pdf-uri, etc.)

 

useit.com - Jakob Nielsen's Website (Jakob Nielsen)

 

 

Observatii:

1. Studentii pot alege sau propune alte teme (aceste situatii urmand a fi discutate in prealabil).