2006-2007                                                        


Laborator

Disciplina

Programare Orientata spre Obiecte (POO)


Referinte webliografice (Java, OOP, OOD, UML, design patterns, etc.)

 

Laborator

Titlul si link-ul principal

Documente PDF

Nu se vor deschide in laborator!!

1

Dezvoltarea programelor. Scrierea functiilor membru.

Introducere in programarea Java

Main.pdf - lucrarea

Kituri.pdf, Etape.pdf, Modificari.pdf - anexe

2

Introducere in programarea orientata spre obiecte (POO). Obiecte si clase. Incapsularea

Main.pdf - lucrarea

EsentaPOO.pdf - anexe

3

Metode si constructori. Supraincarcarea numelor. Relatii intre clase: asocierea si utilizarea

Main.pdf - lucrarea

(supliment)

                        Fluxuri de intrare-iesire (IO) Java

 

4

Extinderea prin mostenire. Rescrierea codului metodelor (overriding).

Socket-uri flux (TCP) in Java. Tratarea situatiilor exceptionale in Java

 

5

Notiuni de proiectare OO. Fire de executie (threads) Java. Interfete grafice cu utilizatorul (GUI). Tratarea evenimentelor

Clase interne Java

 

6

Notiuni de proiectare orientata spre obiecte (2)

Colocviu de laborator

 

(supliment)

                        Servlet-uri Java

 

(supliment)

                        Tehnologia Java Server Pages (JSP)

 

Documentatia jdk1.4.1 (locala)

Tutorialul Java (local)